مبلغی انتخاب کنید :




×
کامپیوتر پوشیدنی قابل حمل Motorola Solutions، رقیبی تازه برای گوگل گلاس
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: کامپیوتر پوشیدنی قابل حمل Motorola Solutions، رقیبی تازه برای گوگل گلاس

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    203

    کامپیوتر پوشیدنی قابل حمل Motorola Solutions، رقیبی تازه برای گوگل گلاس

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    تا کنون درباره کامپیوترها و نمایشگرهای پوشیدنی بسیار صحبت کرده ایم و تقریبا همه اذعان دارند که فعلا گوگل گلاس گل سرسبد این بازار است. اما این موضوع باعث نشده که بقیه شرکت ها دست از تلاش کشیده و به دنبال رقابت با این گجت شگفت انگیز نباشند. Motorola Solutions روز گذشته کامپیوتر موبایل خود با نام gee-whiz را رونمایی کرد. شما می توانید با قرار دادن این کامپیوتر روی سرتان، آن را با دستورات صوتی کنترل کنید.

    کامپیوتر پوشیدنی HC1 در نگاه اول وسیله ای سنگین و زمخت به نظر می رسد. اما باید توجه داشت که این فعلا یک نمونه آزمایشی است که برای نمایش کارایی دستگاه تولید شده است. در واقع شاید بتوان این محصول را نسخه ای ویندوزی از گوگل گلاس اندرویدی دانست. HC1 اولین محصول از سری کامپیوترهای پوشیدنی تجاری موتورولا سلوشن است و از امکاناتی چون تشخیص صدا، حرکات ویژه سر و استریم ویدیو بهره می برد.

    گفته می شود قرار است آتش نشان ها یکی از کاربران اصلی این گجت باشند. آنها می توانند با استفاده از آن به شناسایی مواد شیمیایی سمی پرداخته یا هنگام ورود به محل آتش سوزی، نقشه کامل آنجا را در اختیار داشته باشند. همچنین در محیط های شلوغ و مکان هایی که به کامپیوتر معمولی دسترسی ندارید، می توانید از HC1 استفاده کنید. زیرا در چنین زمان هایی بیرون آوردن لپ تاپ چندان عاقلانه و عملی نیست.

    پاول استینبرگ مدیر بخش تکنولوژی Motorola Solutions می گوید این کامپیوتر می تواند در زمینه های بسیار زیادی از جمله صنایع دفاعی، ارتباطات، خدمات عمومی و صنایع هوایی و هوانوردی مورد استفاده قرار گیرد. از این کامپیوتر می توان برای پخش ویدیو، تماشای تصاویر ، یا دسترسی به صداهای ضبط شده و آهنگ ها بهره برد. یا برای مثال یک تعمیرکار اتومبیل می تواند با استفاده از آن، همزمان با کار، به دفترچه های راهنمای ماشین مورد نظر دسترسی داشته باشد.

    گفته می شود که صفحه نمایش کوچک این ابزار به گونه ای تعبیه شده که کار با آن همانند نگاه کردن به یک نمایشگر ۱۵ اینچی است. از امکانات ارتباطی آن می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد و از آن برای تماس تلفنی یا مشاهده اطلاعات ناوبری و پیدا کردن مسیر، استفاده کرد.

    پیش بینی شما در خصوص آینده این سری گجت ها چیست و چه اندازه آنها را کارا و مفید می دانید؟

    نکته: Motorola Solutions یک شرکت مستقل زیرساخت های ارتباطی است که ارتباطی با موتورولا موبایلیتی متعلق به گوگل ندارد. در واقع شرکت موتورولا پس از فروش موتورولا موبایلیتی به گوگل در سال ۲۰۱۱، با تاسیس این شرکت به کار خود در زمینه های مشابه ادامه داد.

    منبع : Venturebeat,narenji



    موضوعات مشابه:

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •